martes, 10 de abril de 2012

Mapa CTSE


En aquests primers mòduls i la primera PAC, en hem anat endinsant en el món de les CTS, profundament. Podríem dir que[1] “Certament, som davant de tres àmbits temàtics que es poden considerar tradicionalment com a diferenciats: la ciència és una cosa, la tecnologia, una altra, i també és una altra cosa molt diferent la societat. I no convé que es barregin. Ara bé, quan comencem a aprofundir en qualsevol d'aquests àmbits, es fa evident que les fronteres que els distingeixen són fràgils i incertes, de manera que no importa si l'anàlisi se centra en la ciència, la tecnologia o la societat, ja que al final es topa amb les tres entitats com un tot indiscernible.”

Encara que no ho creiem tot està estretament relacionat, i no podríem viure actualment sense algun dels tres àmbits esmentats abans. Aquests àmbits han fet també que es produeixin grans canvis en educació i en com tractar la psicologia dins d’aquesta.

Per a resumir tot això, he construït un mapa amb els conceptes més importants i a continuació faré un anàlisi d’aquests per poder explicar una mica millor els conceptes del mapa conceptual.




[1] Domènech, M. i Tirado, F. (2002) Ciència, tecnologia i societat: nous interrogants per a la psicologia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario